Vill du ha bullfika?

Den här dagen har varit riktigt nice faktiskt!

Började som vanligt 6.30, skjutsade killarna till skolan och sedan hem igen, runt 11.30 kom min värdmamma hem för att vi skulle ut och äta lunch och shoppa :) Hon är så himla rolig, man kan verkligen sitta och skratta mest hela tiden!
Hur som helst så åkte vi ca 15 minuter härifrån till ett köpcenter där jag aldrig vart förr, åt vår lunch sen hann vi shoppa i ca 1½ timme innan vi var tvungna att åka till killarnas skola och hämta upp dem. Jag köpte 2 par jeansshorts och en blå/vit skjorta från Old Navy. :)

Från skolan fick vi med oss en kille som Noah känner, Charlie, som följde med oss hem för en playdate. Medans de lekte så pratade jag med min syster på Skype. :)

Och nu på kvällen har jag varit hemma hos Anna med Josefin, vi åt mat och tittade på lite svenska tvprogram, riktigt roligt!! :D "Bullfika" är ett bra exempel.. ;) Är glad att jag hittade både dit och hem själv och med lite hjälp av gpsen. :)
Imorron ska Noah ha kalas här hemma sen han fyllde år för ett par veckor sedan. Sen får vi se vad som händer resten av helgen =)
Nu ska jag se lite avsnitt av Hollywoodfruarna som jag missat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0