trööött

Igår var jag ju med Anna och Elise på Christiana Mall, det är otroligt stort och jag skulle lätt gå vilse där! Det var jätteroligt att träffa Elise igen och Anna träffade jag fösta gången där. Vi shoppade på bland annat Victoria secrets och Urban outfitters, sedan blev det lite mat också.

Efter Christiana åkte vi till ett ställe där vi köpte Swedish fish och tittade runt lite mer, sen skjutsade Anna och Elise hem mig, de hälsade på mina värdföräldrar och jag visade de huset. :) Det gick ett par timmar, jag slappade sen kom de tillbaka och hämtade mig så åkte vi hem till Anna där jag och Elise sov över.
En väldigt trött Elin och Elise vaknade imorse då Anna hade åkt iväg, så det var vi plus Anna's pojkvän där hemma. Efter en stund kom min värdmamma och hämtade mig, så åkte vi och handlade.

När vi kom hem så satte vi igång med vår påskmiddag, vi gjorde köttbullar som faktiskt blev helt okej! Mark's mamma, hans syster plus systerdotter kom förbi på middag också, de åkte hem för ca 30 min sen.
Åh, vi köpte rökt lax också, det var gott! Så hittade vi Wasa's knäckebröd i en mataffär också så det satt fint ;)
Imorgon ska jag börja jobba "på riktigt", vi gjorde ett schema för nån dag sen så det ska nog funka bra! Så det börjar med att skjutsa killarna till skolan 7.30 imorgon. Har börjar lära mig hitta lite bättre här också så jag hoppas det ska funka. :)

Resten av kvällen blir lugn, ska titta lite på tv sen blir det en tidig kväll eftersom det inte blev mycket sömn inatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0