regn..................................

Idag har det regnat HELA dagen, aptråkigt! Kallt har det blivit nu också.

Hur som helst så började dagen väldigt tidigt igen, gjorde frukost, skjutsade till skolan osv. Kom hem hit igen och var hur trött som helst, funderade på att gå och lägga mig men så blev det inte..
Pratade med Sandra om vi kunde träffas och äta lunch tillsammans, men det var lite ont om tid till det så jag bestämde mig för att åka till Concord Mall som ligger ca 20 minuter härifrån. Det är sån mysig väg man kan åka när man åker dit om man vill slippa stora vägen som det oftast är väldigt mycket trafik på, så den vägen blev det idag :)

Jag visste ungefär hur man åkte dit men jag tog gpsen ändå, efter halva vägen la den av och jag orkade inte stanna för att fixa den vilket resulterade i att jag körde för långt och hamnade i Pennsylvania, men det var bara ca 2 km så det var lugnt ;) Hittade tillbaka till Concord Mall och insåg att det var väldigt mycket större än vad jag trodde! Och de hade H&M, blev dock inget därifrån men jag hittade ett svart linne och en jättesöt sommarkjol. Hade kunnat köpa så himla väldigt mycket mer än det men jag har blivit lite snål tror jag. :p
Köpte mat på Subway där och satte mig i bilen och åt innan jag körde vidare hemåt för att byta om och ganska direkt åka och hämta killarna från skolan.

Så jäkla roligt att det händer saker också, inte nu ihelgen men nästa kommer bästa Lindson hit och stannar över helgen!! Ska bli så roligt att träffa henne igen, det var ju ett par månader sedan ;)
Och den tredje helgen i maj ska jag träffa Linda, Carro och Mickan i NYC där vi ska vara över helgen =) Kommer bli skitkul!

Nu kom min värdmamma precis hem från jobbet och vi ska åka till Christiana Mall och köpa nya skor till Noah sen ska vi köpa något att äta också :)
Hörs♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0