radio

Jag har hittat världens bästa radiokanal här i lilla Delawere, deras musik är grym! :)
Adam Lambert var med i amerikanska idol 2009 och är såklart inte ny, varken här eller i Sverige, men hans singel är superbra! "Whataya want from me"



Och Janson Derulo's "In my head"



Min värdmamma är förresten för rolig! Hon skulle kolla igenom gamla foton att ha till Matt's graduation i sommar. Så har hon massa bilder på när hon har satt saker på hans huvud, som tex. leksaker, klistermärke, en pannkaka(?!) och en rosett. Jag skrattade så jag grät!! Igen! Haha :D

Nä, nu ska jag ner och kika lite tv innan jag ska sova. :)
Godnatt/godmorgon Schweedän.

Kommentarer
Postat av: Jossan au pair i Philadelphia

Ja men dom har bra radiostationer här borta ju! :D

Kul med rosetten, vi ses snart!!



2010-04-14 @ 03:51:28
URL: http://vossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0