PLAYOFFS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

I HAVE THE BEST HOSTMOM IN THE WORLD!!

JAG SKA FÅ SE EN TILL NHL-MATCH PÅ TISDAG, OCH NU ÄRE PLAYOFFS.. :D

Philadelphia Flyers spelar mot New Jersey Devils, kommer bli kanonroligt!

Nu till dagen, vi hade massor med saker vi skulle göra. Vi började med att åka till hennes revisor (typ) och lämnade lite saker, efter det visste vi inte riktigt vart vi skulle åka så råkade vi hamna vid Christiana Town Center där de har en skoaffär som heter DSW, var såklart tvugna att kika in och titta och redan efter typ 5 minuter så hade min värdmamma hittat 3 par skor som hon köpte, själv köpte jag ett par ;)


När vi var klara med DSW så gick vi in till Old Navy som ligger vägg i vägg med DSW, där hittade jag 2 linnen och 2 par flipflops billigt. :) Sedan blev vi hungriga så vi åt lunch på Red Robin som också låg där!



Efter lunchen åkte vi till Social Security-stället, det tog ca en timme att fixa och sen åkte vi till stället där man fixar körkort och skaffade mig en liten körkortsbok om alla regler i Delaware. Klockan blev mycket och det var dags att bege oss hemåt och hämta killarna från skolan.
Noah's pappa kom och hämtade honom för att äta middag med honom ute och jag, Bonnie och Matt åkte  till Verizon för att försöka skaffa en ny laddare till min amerikanska telefon eftersom lilla Foxxy hade käkat upp delar av den..
Noah kom tillbaka under tiden vi var där och sedan åkte vi till ett ställe jag inte minns namnet på för att äta middag, det blev en kycklingsallad för mig.
Lite fler bilder från dagen;



Och eftersom det verkar vara så "inne" med att lägga upp bilder på vad man köper här så ska jag också göra det ;D Orkar inte ta kort på allt jag köpt dock..

Skor från DSW och Old Navy, kjolen från Wet Seal, linnen från Old Navy, t-shirt från Florida och svart linne från UrbanOutfitters.
På fredag ska jag gå på en Phillies game med massa andra aupairer, det blir roligt!  Och på söndag ska vi gå på en till baseball match, dock med Wilmingtons lag Blue Rocks! Ooooooooooooooooch på tisdag blir det hockey! Flyers-New Jersey i Wachovia Center.
Tackar mig själv för att jag våga lämna Gävle och får göra så många roliga saker!! Best thing ever.
Nu är det dags för sängen snart va! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0