NHL

Jag började skriva det här inlägget igår, men Noah ville att jag skulle titta på när han spela de DS istället så det blev lite försenat. :p

Matchen iförgårr var kanonbra!!

Mark gick med mig istället för min värdmamma för att hon var sjuk, men det gick likabra det! Jag drog på mig min Flyerströja och så åkte vi iväg mot Philly. :) På vägen dit berättade Mark om alla saker han vart med om i trafiken under åren, och det var en del ;) Haha! Han lurade mig några gånger också...
Den här gången hade vi platser näst högst uppe i Wachovia Center, vilket faktiskt inte alls var så farligt, man såg bra därifrån!




Mark and I. Haha  =)




Matchen slutade 4-1 till Flyers :D

IMORGON KOMMER LINDSON HIT OCH HÄLSAR PÅ! :D
Ska bli jättekul att träffa henne igen, har ju inte sett henne sen hon lämnade Sverige i början av januari. :)


Idag har jag gymmat, pratar med familjen på Skype just nu och ska börja städa upp lite här tills Linda kommer. :)
Imorron åker jag och Bonnie in till Philly för att hämta upp Linda från bussen runt 14.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0