New week

Ny vecka.
Vardagen ser ganska likadan ut och jag trivs lika bra fortfarande. :)

Igår var jag till YMCA för att gymma lite, efter det så gjorde jag mig iordning och åkte till Dick's som ligger vid Christiana Mall, den affären är typ som Stadium eller Intersport, fast större. :) Fick med mig ett par träningsskor, träningsjacka och ett par braller hem, men jag måste åka tillbaka med byxorna idag för att de är för små, så dit åker jag senare.

Idag ska jag ta Foxxy och åka till en park som ligger 5-10 minuter härifrån där de har massa andra hundar också, tänker dock absolut inte släppa henne lös för då får jag aldrig tag på henne igen!
Hm, sen hämtar jag upp Noah från skolan sedan åker vi till Matt's tennis match han har på en annan skola.

Här är våra andra 2 husdjur jag glömt att visa. ;)
Det här är grodan Bob =)

Och ödlan Miss Piggy ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0