Lightning

Jäklar vilket oväder det var inatt!! Regnade, åskade och blixtrade hur mycket som helst!
Jag la mig i sängen med min nyköpta bok Eclipse, Linda kommer göra mig mer "småbesatt" av det här. Jag menar, jag har inte läst ut en hel bok sen lågstadiet kanske? Det är ju mycket lättare att se filmerna, men nu är det ju ett par månader kvar tills Eclipse kommer ut och jag vill veta vad som händer så då finns det ju inget annat val ;)



Just det, för de som undrar så kom Linda hem helt oskadd till Boston inatt, skönt att allt gick bra tillslut!

-Tror att det börjar bli något fel på min dator nu också.. den stänger av sig själv då och då. Så bara för säkerhetsskull så var jag tvungen att åka och köpa cd-skivor som jag kan lägga alla USA-bilder på om datorn skulle lägga av helt.
Idag är det måndag igen och tillbaka till vardagen, förmiddagen var lugn, jag har tvättat killarnas och mina kläder och plockat undan lite. Sedan var jag till Petco för att köpa lite syrsor till våra husdjur. ;) Stora syrsor till Bob (grodan) och små syrsor till Miss Piggy (ödlan) som jag så fint döpt henne eftersom hon äter upp nästan alla 12 syrsorna på en dag!
Måste förresten ta kort på dem så alla får se hur de ser ut. :p

Kom hem från  mataffären för ett tag sen och nu ska jag bara ta det lugnt, typ duscha och kolla tv. :)
Imorgon ska jag bege mig mot gymmet igen, ska försöka tvinga mig dit så ofta som möjligt nu, duktigt va? :D

Jossan åker hem till Sverige imorron, (hon har vart aupair i Philly ett år nu) hoppas resan går jättebra och så får du komma och hälsa på oss här under året! ;D
Förövrigt så har det bara regnat idag, eller de senaste 2-3 dagarna har det regnat faktiskt. Det ska vara molnigt iallafall tills typ torsdag-fredag, sen tror jag det ska bli fint väder ihelgen, så då åker jag till stranden och med Elise isåfall!
Nä, nu äre dags för en ducsh, hörs! ♥

Kommentarer
Postat av: Linda

Hahaha. Ja du kommer bli småbesatt Elin ;) Ät inte upp syrsorna för djuren nu... hahaha

2010-04-27 @ 15:33:45
URL: http://liaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0