It's a beautiful day

Lika underbart väder är det idag! :)

Dagen började med att jag vaknade av väckarklockan 6.15 då jag brukar gå upp, men jag somnade om(!!!!) Min värdmamma kom och väckte mig 6.55, hon bara skrattade åt mig för jag såg så trött ut. :p
Jag sover i min I love NY tröja så jag slängde bara på mig ett par byxor och gick ner till de andra.

Vi åkte hemifrån 7.30, släppte av Noah på lowerschool och sen skjutsade jag Matt till tandläkarn igen, de skulle ta ca 1½ timme, så jag åkte och tankade och sen åkte jag hem och bytte om och var ut med hunden. Efter det åkte jag till Wawa och köpte frukost eftersom de inte fanns nå gott bröd hemma.. Hämtade Matt hos tandläkarn och skjutsade honom sen till Middleschool på samma skolområde där Noah går :)

Efter det åkte jag hem hit igen. Har slappat lite, städat på mitt rum och plockat ur diskmaskinen och nu håller jag på att tvätta lite saker. Ska sätta mig ute i solen aldelles strax med en iskall cola! yumyum! :D
Lite fler bilder från idag och igår.

Väntar på att killarna ska sluta skolan :)

Jag och Foxxy nyss ;)

Haha :p

Det är knappt löv på träden och mellan 25-30 grader ute redan. :) nicenicenice. höhö.

Måste bara säga att jag är lite imponerad av mig själv över att jag är så duktig på att köra överallt här. Igår gav jag mig ut på stora motorvägen själv, livrädd var jag. Men jag hittade rätt och allt gick bra.
Nu måste jag gå och leta efter plåster för jag har fått skavsår från mina flipflops.. :(


Kommentarer
Postat av: lillasyster

HAHAHA! lillasyster kommer med svenskt plåster till dig snart så du inte behöver ha ont i tårna ;) HAHA frästen hittade på din gammla Ipod som låg i din bil?!!! vi fick det gulliga kortet åxå från Florida skicka mer kort sen eller kanske en fin sak? =) PUSS I MISS YOU SOO MUTCH!

2010-04-07 @ 18:35:55
Postat av: Sara

hej, vilken fin blogg du har!

jag ska åka som au pair nu i höst och har blivit matchad med en jättebra familj, det enda är att det känns som att jag har väldigt långa dagar. Jag kommer att jobba 8-18.30 varje dag men vissa dagar går barnen i skolan några timmar på dagen så det blir ca 45 h i veckan. Men jag tänkte kolla med dig ungefär hur mycket du jobbar varje dag? Vore jätte gulligt om du svarade :)

2010-04-07 @ 23:27:59
URL: http://ssandell.blogg.se/
Postat av: Sara

den här familjen 4 bor ungefär mil utanför DC, men jag börjar bli lite tveksam på dem nu så jag får se hur det blir! Men jag planerar att åka i slutet av juli i alla fall :)

2010-04-08 @ 21:26:41
URL: http://ssandell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0