I'd send a postcard to you dear, cause I wish you were here

Medans halva Gävle är ute och festar just nu så sitter jag här i lilla Delawere och lyssnar på partymusik. :) Haha, lite roligt egentligen.

Dagen har varit lugn, skjutsade den äldsta killen till tandläkarn som ingen av oss visste var den låg..men vi fick en bra karta! Glömde även mitt körkort hemma då, blev orolig att jag skulle bli stoppad, men det blev jag som tur var inte! :)
Imorgon har min värdmamma ledigt så vi ska åka och fixa manikyr, bara för att! Sen blir det förhoppningsvis lite shopping kanske och på kvällen hockey i Wachovia Center! :D Ska bli så himla roligt!



Nu på eftermiddagen gjorde jag svenska pannkakor till mig och mitt värdbarn och han gillade det! Han tyckte att jag borde öppna ett ställe här och bara sälja svenska pannkakor. Mjaa ;)
Igår var vi och fixade ett bankkonto till mig här, plus att vi fixade så jag kan gå och träna/simma på YMCA när jag vill, så det är kanon! :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0