greyhound är bajs

Har nyss varit och lämnat av Linda vid bussen, hon kom iväg tillslut. Hennes buss skulle gå 14.10 från Wilmington, vi väntar, väntar och väntar men ingen buss till New York. Vi gick in och frågade om de visste hur försenad bussen var, men ingen visste. När bussen väl kom, ca 45 minuter försent så skulle Linda ändå inte hinna med bussbytet från NY-Boston. Jag frågade busschaffören om han visste hur man kunde göra, men han var helt retard så jag frågade en annan som hjälpte oss och hon blev ombokad på en buss som gick 16.10. Inte så mycket annat att göra åt än att ta den bussen.
Medans vi väntade så åkte vi till donken och åt lite cheeseburgare och drack cola, sen när vi kom tillbaka till buss stationen så står bussen där och hon kommer med den. :) Så allt gick ju bra tillslut, men det gäller inte bara att komma till Boston utan även att komma hem från Boston eftersom hon bor ca 20 minuter utanför och hon kommer hem 00.00 inatt. Tur att Johan kunde hämta henne där så hon kommer hem. :)
Jag hoppas att allt går bra med bytet i NYC också!
Anyway.. här är några fina bilder jag och Linda tog igår!









Vi är normaaaaaaaaaaaaaaaaaala.
Efter ett tag tog jag med mig datorn ut för att visa Bonnie, och det hela slutade med att vi tog massa bilder med henne också!  Haha! :)



aw :)

Tillräckligt många bilder för idag. :) Får se vad jag hittar på resten av dagen, men det blir nog ganska lugnt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0