Fredag??!

Den här veckan har gått så himla fort! Vet inte riktigt var tiden tog vägen..

I onsdags(?) träffade jag Anna så åkte vi till en park med vovvarna, Foxxy tyckte det var jätteroligt att komma ut lite från gården och träffa Zach, så hon fick springa av sig lite. :)
Efter det åkte jag tillbaka hem med henne och Anna åkte och lämnade Zach och sedan åkte vi till Main Street för att äta lite lunch. Det blev Panera Bread, Anna skulle betala med hennes Swedbank-kort så frågade killen i kassan om hon var från Sverige, sedan började han prata svenska! :) Haha! Han hade varit utbytesstudent i LEKSAND av alla byålor i Sverige ;) Mahah!

Sedan blev det lite shoppning... har försökt säga till mig själv att inte slösa mer pengar, men det är ju så svårt! Eftersom jag bor i Delaware så lär man ju ha Delawarekläder, eller hur??

Köpte ett par mjukisbyxor också som det står 'Delaware' på. :) På samma affär fanns det även Joe Flacco t-shirts, direkt när jag såg dem så var jag tvungen att köpa en till Bonnie, hon skrattade jättemycket när hon fick den ;)
Sedan så hämtade jag upp Noah från skolan och efter de åkte vi till Towerhill där Matt spelade en tennismatch som vi tittade på.
Ena lampan på bilen har förresten gått sönder i fram, så jag har varit livrädd att poliser ska stoppa mig under hela veckan! Och det är mycket, mycket fler poliser här än vad det är hemma, varje gång jag är ute och kör ser man dem. Och nu när jag var påväg till Noah's skola så ska jag svänga höger, och i den kosningen står det en polisbil som väntar på grönt, när jag körde förbi honom så stirrade han elakt på mig och jag trodde han skulle komma efter mig... men det gjorde han som tur var inte!
Det fanns inte många parkeringar vid Towerhill så jag var tvungen att parkera på andra sidan storavägen, vid en kyrka. Det var en skylt där som det stod att man inte fick parkera där om man inte skulle till kyrkan/kyrkogården, men jag var ju tvungen att stå där ändå eftersom jag frågade gubben på skolan och han sa att de var okej.

En tjej i Mass's skola är halvsvensk, så jag pratade lite med henne också, hon hade bott här i 6 år, hennes pappa var svensk och hennes mamma från Nya Zeeland.
När vi är färdiga och ska gå tillbaka mot bilen så ser jag att vi inte är den enda bilen på parkeringen som det var när jag lämnade den.. Precis bredvid har en polisbil parkerat, men ingen polis i den iallafall så jag sa till Matt och Noah att vi fick skynda oss in i bilen innan han kom tillbaka. :p Hur som helst så har jag klarat mig hittills, de ska fixa bilen på måndag.
På kvällen åkte jag, Matt och Bonnie till Christiana Mall och Macy's för att köpa lite kläder till Matt som ska på skoldans idag! aww... Det var kul att titta ut kläder till honom!

Igår så bestämde jag mig för att åka dit igen, hann inte se så mycket av allt som fanns där så varför inte åka dit engångtill? ;D Det blev iallafall inget från Macy's den här gången, istället blev det shopping på VS, fan att jag aldrig kan hålla mig från att köpa nått därifrån, det är omöjligt!!
Igår kväll åt vi bbq ribs, det var sååååååååååååååååå jäkla gott! Älskar de! :D yumyum!

Idag jobbar jag bara halvdag, skjutsade killarna till skolan för ett tag sen och vid klockan 13.00 ska jag åka till Elise, min snälla värdmamma tyckte jag skulle åka då så jag slipper all trafik. :) Så nu ska jag göra mig iordning, duscha osv innan jag åker till stranden och Elise! :)
Måste göra ett stopp på Wawa innan jag åker och så måste jag tanka..

Haha, den här fina t-shirten fick jag av min värdmamma för hon tyckte den var rolig ;)
Jag saknar Max förresten.... :(
Jag kommer kanske inte tillbaka hit förren på söndag, så vi hörs då. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0