Chapel valley and Tony's!!!

Igår kväll åkte jag hem till Anna där Josefine var, under halva dagen igår spöregnade det, mindre roligt.
Iallafall, Anna och Richard kom hem efter ett tag och vi satt och pratade och lyssade på musik/tittade tv.


Idag när jag hämtade Noah från skolan så gick vi till chapel valley vid skolan och väntade där tills Matt slutade. :)




Innan det var jag och min värdmamma till ett stället och åt lunch, sedan var jag med Matt till Verizon för att fixa hans telefon och sen efter det åkte vi till Tony's för att äta middag.

När vi sitter och äter kommer Joe Flacco in dit och ska äta!! Han spelar american football i Baltimore Ravens!!
And here he is ;D

JOE FLACCO AND ME. ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0