Blue Rocks

Igår var det alltså dags för ännu en baseball match, dock är det här Wilmingtons lag och är såklart inte lika bra som Phillies. Men det var roligt ändå :)





Det är inte svenska flaggan till vänster utan det är Delaware's flagga! Svenskarna var de som först kom till Delaware och det är därför den ser nästan exakt ut som den svenska. :)


Motståndarna var från Washington DC, och betydligt mycket mer good looking än rocks. ;)

Världens största hot dog? xD Orkade knappt halva!



Idag är min värdmamma ledig och vi ska åka runt och kika lite och vi ska även åka och handla på BJ's. Vi pratar även om att skaffa en till hund så Foxxy får en bror. Haha :)
Idag har även mamma och pappa visning på vårat hus hemma i FBA. Hoppas det går jättebra!
Sa till Bonnie att idag är det en månad sedan jag träffade familjen för första gången, kommer aldrig glömma hur nervös jag var på bussen innan jag och Elise gick av! Vi ska iallafall fira det med cupcakes ;)

Imorgon är det dags för Flyers igen! :D wohooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0