20 april 2010

Jag sitter och lyssnar på John Mayer och Train som vi ska se live i New Jersey den 30 juli, det ska bli roligt men jag måste lära mig några låtar först ;)
Igår var ju jag och min värdmamma på BJ's för att handla, det var helt enormt! Fanns hur mycket som helst att handla! Hon berättade att första gången hon vart där så handlade hon för över 600 dollar, vilket är ca 4300 kr. Men den här gången blev det bara strax under 400 dollar. Hehe.

Igår fick jag även mitt Social security card! Så nu tänkte jag gå och prova göra teoriteset för Delaware-körkortet ganska snart. Man får använda sitt internationella körkort här i DE i ca 2 månader efter att man kommit, och nu har jag ju vart här i en månad redan så tiden går undan :)

Idag har det varit en lugn dag, efter att jag skjutsat killarna till skolan så åkte jag till YMCA för att gymma lite, var där i lite mer än en timme innan jag åkte tillbaka hem hit och duschade osv. Efter en stund åkte jag till K-Mart och köpte nagellack och aceton att ta bort min fina manikyr jag gjorde för ett par veckor sedan, dock var den inte så fin längre så den var tvungen att försvinna.

Ikväll äre dags att åka till Wachovia Center igen för att se Flyers-New Jersey, gud vad jag tjatar om hockeyn, men jag kan inte låta bli :D Så himla roligt!
Ska se Philadelphia Eagles (amerikansk fotboll) när de sätter igång sin säsong också, blir ruuuuuligt! =)



Det var väl allt för nu. :)

Kommentarer
Postat av: Anna

I love Bj's :)....5 liter vin för 100 spänn, kan inte bli bättre lol!

2010-04-21 @ 16:19:24
URL: http://indelaware.blogg.se/
Postat av: Angelica

Wow va avis jag blir på dig som ska få gå på John Mayer och Train.Två riktigt bra band!! Kul att du vart på en NHL match, är ju något man måste göra när man kommer till USA. Skulle även vilja gå på en Rugby match, så typsikt staterna =)

2010-04-22 @ 21:55:42
URL: http://mittarsomaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0