Back home again

Kom hem från Alanya igår morse.
Och jäklar vad roligt jag har haft det! :D Träffat massa roligt folk, dryga turkar, skittrevliga turkar och söta turkar ;) Haha! Sen massa turister också såklart, bland annat från Smedjebacken och Västerås :) 
 
Internet hemma är för tillfället ur funktion, därför sitter jag hemma hos Sandra just nu. Får se när det börjar fungera igen. Min familj är ju i Cypern nu, de kommer hem på måndag kväll. Så det är hyfsat lugnt hemma ;)
Har hur som helst haft en underbar semester med Johanna, Jonte och Eric! Riktigt rolig!
Imorron ska jag tillbaka till jobbet igen, har cafét hela dagen och efter det vet jag inte riktigt vad det blir, får se om jag är sugen på att gå ut kanske. :)
När internet funkar på min dator igen ska jag blogga ordentligt om hela Alanyaresan. Saknar allt redan, stranden, poolen, sola, Capella alla man har träffat! Åker helt klart tillbaka någongång ;)
Ska dra mig hemåt snart, börjar 8.30 imorron, så ska lägga mig i tid.
 (Pappskalle, bajs, jaa, nee, älskling var några av de ord turkarna använde mest tror jag) ;)

Hörs om några dagar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0