Alanya tonight

Inatt åker vi till ett varmt Alanya! Ska hämta Linda och Carro i Andersberg inatt vid 02.30 ungefär, sen drar vi iväg mot Arlanda :) Ska bli underbart skönt! :D Vaknade av alarmet imorse kl 9, mamma kom hem vid 10 så skjutsade jag ner henne till stan och jobbet, hon ska opereras senare idag så hon kunde inte köra bil hem, så den tog jag :) Åkte en sväng och sen till Annas skola, hämtade upp henne, sen åkte vi till Gevalia där vi mötte pappa som bjöd på mat. :)
På tal om ingenting så är mammas bil väldigt rolig att köra, men det är ett fel med den;


På grund av detta klistermärke så får man ju skämmas lite när man åker runt i den.. Får hoppas att det inte blir nått nytt klistermärke på nya bilen hon ska få. Eller hur mamma? ;)
Efter lunchen så åkte jag till Maxi och apoteket och köpte lite nödvändiga saker.
-På tal om hockey så började ju elitserien igår :D Dock spelade inte Brynäs, utan de har sin första match mot Timrå borta på torsdag. Första hemmamatchen är på lördag i Läkerol. Ska verkligen bli roligt att åka dit och kolla hockey igen! :)
Får se om jag bloggar nått mer inatt/ikväll innan jag åker, annars fpr ni ha det bra, så hörs vi om lite mer än en vecka ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0