Alanya part two!

No I´m not crazy.. eller lite kanske, men det får man vara :D
Anyways.. jag, Lindson och Carro har bokat en resa till Alanya den 23 september, alltså så sitter vi och dricker massa drinkar om exakt en vecka. Ska bli sjuuukt ruligt! =)
Har inte gjort mycket de senaste dagarna, igår var jag riktigt dålig så jag var hemma från jobbet, hade inte sovit något alls på natten och mådde inte alls bra. Men inatt fick jag sova hela natten så det var riktigt skönt!
Idag när jag vaknade så kände jag mig mycket bättre och bestämde mig för att åka till Make up store för att bli sminkad, fick presentkort där när jag fyllde. :) Efter det så skulle jag till Forex för att växla pengar, men de hade inte turkisk lira kvar men skulle få in det på eftermiddagen så jag fick beställa i förväg. Sen drog jag till banken för att fixa nytt bankkort, var ju så slarvig att jag hade mitt kort i fickan på jobbet och när jag hade suttit så gick det sönder..Seeeen åkte jag hem till Lindson med Taxfreekatalogen så hon och Carro kan kolla =)
Eftersom jag inte fått igång internet hemma än så har jag tagit några bilder från Facebook och kopierat. Så här är några kort från Alanya part one ;)



Happy hour ;D



Kommer väl fler bilder allt eftersom antar jag :) Snart börjar Idol! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0