11 september

Internet hemma är fortfarande inte igång :( Sitter på mammas dator från jobbet nu. Men i vilket fall så var Alanya helt galet sjukt roligt! :D Så roligt att jag bokat en ny resa dit. Haha! Jag, Lindson och Carro åker dit den 23 september. ;) Längtar supermycket!
På resan dit med Jonte, Johanna och Eric så såg dagarna ganska likadana ut, vi tog dagen som den kom och hade inget riktigt planerat alls vilket var skönt :) Det enda typ "kulturella" vi gjorde var att åka upp till Slottet eller vad det är förnå? Uppe på berget iallafall, jättefin utsikt över Kleopatrastrande och östrasidan av Alanya. Hehe, vi fattade inte riktigt hur man kom dit, men man skulle åka buss iallafall, men vi visste inte varifrån så lilla Bobby från Capella (som förövrigt är en restaurang som vi var på typ varje dag, åt dock inte där varje dag) :) gick med oss därifrån bussen gick och stannade och såg till att vi kom med rätt buss. :)
Ska lägga in massa bilder därifrån senare när jag har internet på min dator! Så nu på dagarna jobbar jag hela dagarna, kollar Idol om jag hinner, sover och äter. Det är typ det jag gör.. Haha kul liv.. Det byts snart ut ;)
Är ledig på söndag, då ska jag ha en riktigt skön sovmorgon.
Får se när jag kan skriva nästa gång. Just nu ser jag bara fram emot 23 september. :)



8 år sedan flygattackerna i USA

Hej sålänge:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0