Torsdag

Idag sov jag till 12! :o Eller rättare sagt, mamma kom och väckte mig för hon tyckte väl att jag sov för länge xD
Gick upp strax före 13 och tog det lugnt bara.
Kom hem för en stund sen från Sandviken, var och köpte lite chips till ikväll och så var jag och solade. Kan ju inte låta solbrännan bara försvinna så fort ;)
Ikväll äre hockey, Brynäs spelar mot Rögle men jag ska inte gå. Ska hem till Carro så ska vi och Linda kolla på Mammas pojkar och ha trevligt. ;) Hihi
Skulle vart kul att gå på mathen egentligen, med så många gamla brynäsare in laget, Gunnar Persson, Sjödda, Alcén och nu har Månsson också börjat där efter att ha flyttat från Skellefteå till Ängelholm. (från en håla till en annan liksom xD HAHA!) Tror han gör första matchen för Rögle idag i Läkerolen. Hoppas på storvinst från Brynäs sida såklart! Har gått lite segt nu sista två matcherna..
Vi får sitta och kolla text tv helt enkelt :)

Haha, sen har ju Playboy fixat så Marge Simpson är med på nya omslaget, såhär ser det ut :P

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0