Något nytt?

- Noooooooooooope.
Allt känns så segt nu, man gör inget alls på dagarna! Igår slappade jag bara halva dagen sen jobbade jag från 17-21. Hände inget speciellt alls där. Nu är jag ledig 2 dagar och idag ska jag iallafall åka ner på stan med Linda och Carro för att prova lite kläder. ;) Haha! Blir nog roligt! Efter det vet jag inte vad jag ska göra, får se vad som händer.
Imorronkväll ska jag nog åka till Andersberg för att se Mammas pojkar igen. Haha, det är så kul! Många av tjejerna är helt blåsta :D Så det blir nice. Och de allt jag har planerat! Sen jobbar jag fredag, ledig helgen. Vad jag ska göra då får vi se ;)

Nu måste jag börja göra mig iordning :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0