Mammas pojkar

Haha, när jag sökte på Google för en bild att ha till det här inlägget så sökte jag på samma som rubriken, typ tredje bilden blev den här;

Darin är tydligen också mammas pojke ;) hihi
Men det var egentligen den här jag letade efter,

En av killarna och hans mamma som är med och ställer upp i programmet. Det var ett ganska konstigt program, jag fattar inte riktigt grejen, ska alla tre killarna träffa alla tjejerna? Typ 30 stycken och alla bor i samma hus? Känns som det kommer bli KAOS! Jag är glad att jag inte var med där :p Många av tjejerna var helt crazy också, då menar jag på det negativa sättet. Men hur som helst så ska det bli roligt att se hur det går :)
Igår kväll åkte jag hem till Carro i Andersberg med Linda också. Drog till Maxi och köpte food, så gjorde vi tacos! :) Efter maten så kollade vi på Mammas pojkar och MTV. Drog hem vid 23.
-Blev väckt 06.30 imorse av telefonen, fick reda på att farfar hade fått åka ambulans till sjukhuset :/ så pappa åkte dit då och jag skjutsade Anna till skolan vid 08.00, sedan åkte jag hem sov nån timme till innan jag var tvungen att gå upp. Farfar blev bättre så det var sköönt!
Jag åkte till Läkerol och åt mat med pappa, Anna och Tommy. Sedan drog jag iväg till jobbet. Medans vi åt så hade Brynäs träning. Är så taggad till imorron! Ska bli galet roligt att gå och kolla hockey igen! Sen att det är Hockeyfesten gör det ännu roligare! Jag har fått 4 biljetter av pappa, så jag, Susa, Linda och Carro ska gå. =) Det är fullsmockat redan så det kommer bli mycket tryck! :D Var egentligen tänkt att jag skulle dra ut idag, men det blev imorron istället. Efter hockeyn drar vi hem till Jocke på söder, sen vidare :)
Just nu sitter jag och kollar Idol, så det blir en lugn kväll. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0