Heartbreak

Yea. Igår blev det party! :)
Innan det så jobbade jag 12-19.30, dagen gick ganska fort eftersom det var löning och dagen gick väldigt fort. Så det var skönt! Sen fick jag skynda mig hem och duscha, byta om osv och sen iväg till Frida i Lexe där Carro, Hanna och Linda redan var. Blev lite Sing star där innan vi drog vidare, tog bussen mot stan vid 22, gick till Heartbreak och tog stämpel. :) Efter det ringde vi en taxi och åkte till Brynäs på en annan förfest :p Träffade massa trevliga Uppsalabor som var där över helgen. ;)
Hade skitkul där, sen runt 24 åkte vi alla ner till Heartbreak där vi bara kunde glida förbi kön och gå in, det var nice! Hade riktigt roligt igår faktiskt!
Vaknade kl 7 imorse av att jag var törstig.. :p Efter jag druckit vatten kunde jag inte somna om, jätteirriterande! Slappade hela dagen och vid 15 så skjutsade jag in mamma och pappa till Läkerol, hämtade upp Carro på vägen och så åkte vi till Max och käkade sen :D Efter det åkte jag hem, sen nu har jag vart och hämtat pappa från hockeyn igen. Så ikväll blir det lugnt, får se vad jag hittar på imorron. :)
Jag har inga bilder från igår, men vet att folk på festen hade kamera, ska se om det går att hitta de nånstans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0