Halloween snart ;)

Nu efter 3 dagar ledigt från jobbet så börjar det bli lite långtråkigt. Men det var skönt att sova ut idag iallafall, börjar inte jobba förrän 16.30 :p Så det blir en lugn dag hemma!
Ikväll när jag kommer hem så ska vi planera lite för helgen, det blir nog riktigt roligt! Så har jag köpt en ny kamera också så den ska helt klart med ihelgen ;)
Imorron blir det också jobb, vet dock inte vilken tid än eftersom jag glömt schemat i skåpet på jobbet. Men hur som helst så ska jag klippa mig på torsdag! Det behövs verkligen! Haha, kommer knappt ihåg sist jag gjorde det. :) Ska göra slingor också, har inte riktigt bestämt hur jag vill ha det än, men det visar sig.
Senare på torsdagen så ska jag gå med pappa på hockey! Brynäs möter Djurgården, så det blir nog en kul match:) Brynäs vann förövrigt igår borta mot Luleå, 2-3 efter övertid, så det var nice!
Sedan jobba jag fredag och lördag, efter jobbpasset på lördag så är det fest! Några ska hem till Carro och äta lite och förfesta, sedan vidare, inte riktigt bestämt var än tror jag :) Men det blir nog riktigt roligt eftersom alla ska klä ut sig också! Haha! :D Så på lördag är elaj och klänningen ute på stan och busar ;)


Nu ska jag titta om det finns nå mat hemma. Börjar bli dags för lunch snart :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0