As long as I got eyes I'll have a sight for you

Nu är jag riktigt sugen på den här aupairgrejen! Vill jättegärna komma iväg! :) Vart inne på massa bloggar och läst vad folk gör osv och det verkar bra! Sen ringde Philip från Culturalcare i Stockholm igår och sa att han skulle till Kalifornien om 2 veckor.. avis!!
Sen är ju Daniel Lazic och Hannah där nu också, ännu mer avis!! De har vart på Universal Studios och ska se Hollywoodskylten nu osv.. massa annat! Jag vill också ;o Hihi, snart är det ett år sedan jag åkte till Los Angeles all by my self. Kan inte fatta att jag åkte helt själv!! Galet ju! :D Meen, samtidigt så känner jag att jag kunde inte ha spenderat pengarna på något bättre. :)
20 oktober -08 åkte jag själv till USA
25 oktober -08 var jag på Playboy Mansion första gången! Mahah!

Igår var det sista(?) avsnittet av Svenska Hollywoodfruar på trean, det är fortfarande lika roligt och jag hoppas på att det kommer fler program! Det är så roligt att se massa därifrån där jag har varit, kul att se ställen man känner igen sig från =)


Beverly Hills


Jag på Rodeo Drive :)


MALIBU :D

Nej, nu ska jag sluta drömma mig tillbaka och börja göra mig iordning för jobbet. 14-21 idag, vilket innebär att jag missar hockeyn idag ;/ Brynäs möter HV71 hemma. Blir väl stryk igen. -.- doh..
På lördag ska jag gå!! Brynäs-Luleå i Läkerolen :) yey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0