16 oktober

- Det regnar.. kul va?!
wääääh, vill ha värme ju! :)

Igår var jag iallafall ledig, slappade på dagen sen på eftermiddagen åkte jag in till stan och åkte och hälsade på Jonte på hans nya jobb en stund :) Efter de åkte jag och tog en orginalburgare på Max, väldigt gott!
Sedan vid 17 så åkte jag och pakerade bilen, gick en sväng på stan och kl 18 var det dags för intervju :) Träffade Susanna på Nian, hon var jättetrevlig! Satt och pratade engelska i ca 30 minuter kanske? Hehe! Hon visade även massa bilder från när hon vart där och berättade lite vad hon hade gjort :)
Drog därifrån och vidare hem till Linda, vi åkte till Maxi och köpte lite candy, sen hem till Linda igen och sedan vidare till Carro, hemma hos henne kollade vi på Mammas pojkar igen och snackade lite skiiit. Höhö ;)
Hoppas vi kan ha en Halloweenfest! Skulle vara asroligt ju! :D
Näe, ska dra iväg och jobba vid 16.00.. weeiii! Hehe, men finns inte så mycket annat och göra såna här tråkiga dagar, så det är nice! HA! Påtal om jobb, så hittade jag jordens roligaste facebookgrupp! "Du jobbar på ICA va?" heter den, och det är bara ICAanställda som är med där, och alla snackar skit om kunder! Riktigt roligt att läsa allas historier! Och påtal om ICA, här är nya reklamen;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0