ALANYA 23/9 - 1/10 -09

Jag vet att det har blivit ganska mycket om Alanya här i bloggen på sista tiden och det kommer även detta inlägg göra. :p Måste ju berätta vad vi vart med om! Kan ju börja med att det här nog varit den sjukaste veckan någonsin! Både positivit och negativt, mest positivt ;)
Flygresan dit gick bra, kom fram till Antalya vid 11 på onsdag morgon, sen så väntade den otroligt roliga bussresan mot Alanya. I 2 timmar satt vi med familjer och skrikande ungar på bussen.. Kom fram tillslut iallafall.:) Väl framme på hotellet så drog vi upp på rummet, på med bikinin och ut för att sola och bada :D Tog det lugnt den dagen vid poolen, på kvällen drog vi till Capella, de blev lite förvånade över att se mig igen :p Blev en del drinkar där, även fast vi sa att vi skulle ta det lugnt, drog hem efter det och sov, alla vi var supertrötta.
Dagarna efter det såg ganska likadana ut, vi vaknade, åt frukost, la oss vid poolen någon timme, sen ner till stranden och slappade. Kvällarna blev det party, har för mig att vi var på Capella dag 2 också, Robin, Bobby och Äcklet följde med oss till Havana, det är bra för då är man med dom, och om någon annan turk försöker komma imellan så ger dom de bara en arg blick så går de sen. xD Haha! Blev en tidig kväll då iallafall. :)
På lördagen var vi vid poolen hela dagen tror jag, käkade lunch där och slappade. Linda och Carro såg en kille på hotellet som de tyckte var lik Kyle xy, så de kallade honom det, sen hade vi även andra som fick fina smeknamn, tex Ugly haircolour, Jesus (han såg ut som honom), Smalis (kille som typ hade anorexia), Bobby lookalike, Lillkillen osv... Haha!
På kvällen var vi och käkade på Anus, sen drog vi ner till hamnen där vi träffade på 3 turkar som påstog sig vara fotbollsspelare, sure de kanske de var, men de var dryga. De köpte rosor åt oss allihopa och ville ha med oss till Robin Hood för att festa. Skakade av oss dom, drog vidare till Havana där de var ganska mycket folk. :) Träffade Lillkillen som jobbade på hotellet, han kom dit med andra från hotellet dit för att festa. Kyle xy var med, det visade sig att han hette Remi och var inte så lik Kyle xy, utan Alexander Rybak! Haha :D Han var dessutom från Norge. :p Typ exakt samtidigt så träffade vi 2 svenska killar från Valbo och Forsbacka! HA! Vilka är oddsen på det liksom?! :D Den ena av dom drog hem efter en stund, så Linda hängde med den andra som blev kvar och jag och Carro var med norrmannen :p När de skulle stänga så tappade jag bort Linda och Carro, de bara försvann! Ingen telefon hade jag med heller... Så jag var tvungen att åka därifrån själv med Remi i bussen som han hade kommit dit med från hotellet. Kom fram till hotellet, då hade Carro åkt taxi ensam hem dit och Linda var påväg hem med Gustav som följde med henne. :) Hann med ett poolbad där någonstans också :p Kvällen efter skulle Remi och hans kompis åka hem till Norge igen.. Blev en slapp dag vid poolen då:) Dagarna efter det så umgicks vi med Viktor och Gustav, det var faktiskt skönt att ha killarna med. Det hjälpte mot turkarna lite :p
Hmm... vet inte om det är så mycket mer att berätta..eller jo, jag ska berätta massor, bara det att det inte går att skriva här ;) Höhö..
Får återkomma med bilder sen när Linda och Carro skickat dom :) Kom ju hem 05.30 imorse, körde från Arlanda med. Men jag fick sova ganska mycket på flyget, så det gick ganska bra =) Ska kika hockeyn på tv nu, Modo-Brynäs. Det har gått ganska skitdåligt för dom nu, så hoppas det ändras snart =)
Den här låten har jag lyssnat på typ halva veckan..;


Skriver mer sen när jag har ork:)
-Wish I could keep you much longeeeeeeeer.........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0