3/10 -09

Idag blev det vardag igen kan man säga, fast det är lördag. Jobbade iallafall idag, hela dagen i cafét. Dagen gick ganska fort, vilket var väldigt skönt eftersom det inte var skitmycket folk där.

Igår när jag hade tråkigt så kollade jag på de första avsnitten av 6e säsongen av The Hills och The City! Kan bara säga; Kirsten Cavallari.. OMG! Vilken jävel.. Haha! Underhållande dock ;) Och Whitney var lika söt som vanligt i The City. :)
Ikväll blir det lugnt för min del, endel som ska ut idag men naaah.. Not me. Tycker så synd om Linda som ligger hemma och har halsfluss(?) (svininfluensan höhö) nej då. Men jättesjuk iallafall, tråkigt :/ Och Carro är också sjuk/förkyld.. buuuuu!
Imorron är jag ledig, vet inte riktigt vad jag ska hitta på, det visar sig :) Just det! Har fått Carros bilder från Alanya, så här kommer några av dom :D

 




Äsch det får räcka sålänge ;) Ska dra och kolla tv nu.
-btw så spelade Brynäs mot Djurgårn idag, 4-4 blev det. När kommer trepoängarn?! Nästa lördag ska äntligen jag få gå! Hockeyfesten är det då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0