19 OKTOBEEERRR

För exakt ett år sedan låg jag och försökte sova och var så gaalet nervös! -Varför?
Den 20 oktober 2008 åkte jag till USA och California!!! AAAH! Varför går tiden så fort? :(
Det känns nästan inte som jag har varit där, utan allt var en underbar dröm. Men så är det ju inte, jag har verkligen varit där och sett Hollywoodskylten, varit i Santa Monica, Venice, Malibu, Disneyland, Playboy Mansion (3 gånger!!!):D osv. Det är helt sinnessjukt att det gått ett år! Kunde verkligen inte sova den natten innan jag åkte, var så himla nervös, men samtidigt glad. Flyget skulle gå kl 07.55 från Arlanda, men blev ju 3 timmar försenat, så jag blev ännu mer nervös och visste inte var jag skulle ta vägen! De på SAS bokade iallafall om mig på ett lite senare flyg som jag skulle hinna med från London. Gud, jag kommer aldrig glömma den där tanten som jag hamnade bredvid på flyget mellan London och LA, hon var från nått arabland (får man säga så?) och kunde ingen engelska. Så ville hon hålla på med mitt hår också.. Blev irriterad ju! :p Hur som helst så var det bästa med flygresan att jag fick en egen skärm så jag kunde kolla på vad jag ville! Blev en heldel filmer på resan :) Och även flygpersonalen var supertrevliga! Haha värsta annorlunda från Sverige, de kallade mig darling och sweetheart. Hur som helst så kom jag ju fram till Los Angeles tillslut, klockan var runt 19.00 där, så åkte vi dierkt från LAX till IN'N'OUT burger, var såå hungrig! Den hamburgaren satt väldigt fint då. Hann inte mer än till huset innan jag slocknade, haha! Jo! Ringde hem och berättade att jag var framme innan också. :)
Har så otroligt bra minnen från den resan och jag kunde inte ha spenderat pengarna på något bättre! ;)
Flashback:
 
Me and Jack Sparrow, Hollywood. ;)
 
Me and a lifeguard, Downtown LA.
 
DisneylandHuntington beach med mina nya american friends ;)
 
Hihi, på PLAYBOY Mansion. :D
 
På Universal Studios!! :D
Haha, nu blev det ett väldigt långt inlägg.. Men hur som helst så hade jag den bästa resan i heela mitt liv i LA! Helt klart det bästa jag gjort! :D
Kan ju passa på att säga att jag jobbat som vanligt idag, det var väldigt lugnt i cafét men tiden gick fort ändå. Imorgon är det kassan, börjar inte förrän 17, så det är nice ;) Sen är jag ledig i två dagar!
Imorron fyller även Susa 20 år! Så vi ska fira henne ihelgen. :)
Borde gå och sova lite snart ♥


Playboy Mansion, tredje gången ;) Hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0