14 oktober (!!?!) -09

Igår var jag ledig från jobbet så jag åkte med Linda ner på stan och kollade lite i affärer. Hittade väl endel saker jag skulle kunna köpt men gjorde aldrig det för jag känner att jag inte har råd just nu. Men det var roligt iallafall, åt på donken och snackade lite skit också ;) Efter det så åkte Linda hem och jag åkte till Köpis för att jag hade inget bättre för mig.. Haha! Var bara in på Siba och Media Markt för att kolla på en ny ipod, blev jättesugen att köpa en och var nästan på väg att gå därifrån med en blå.. men så kom jag att tänka på pengarna! Satan.. kan jag inte bara få vinna fruktansvärt mycket pengar?! Skulle sitta fint :) Så jag väntar med ipoden (min gamla har försvunnit) och får köpa den på nästa lön eller nått.
De senaste två dagarna har folk på Facebook tjatat om att det snöar? Jag har inte sett en enda snöflinga!! Vad får folk allt ifrån? :p
Den här veckan hoppas jag på ett samtal från Cultural Care också, skulle va skönt att veta hur allt går..Så hoppas på det!
Jobbar 16-21.15 idag, ledig imorron, sen jobba hela helgen. weeiii^^
Annars äre väl inte så mycket annat jag hade att komma med just nu.

om ni hade missat de, så saknar jag usa otroligt mycket!!!!!!! ;)
 
Hihi, elajn på Venice :D

Marie, Cannon och jag på Huntington becahhhhhhh !
-Ta mig tillbaka ;o
Nej, nu måste jag nog dra mig och fixa lite här hemma. Äta ska jag göra också.. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0