Thoughts

Jag saknar dig Linda Fe!!


Just so you know :)



Idag då? Jobbat från 8.30-18.30, har samma tid imorron. Segt blir det, men det går. Veckan som kommer händer det inget speciellt alls faktiskt. Jobb och ta det lugnt bara.
Men, om exakt två veckor så är jag och Carro i Oslo! Haha, det ska bli riktigt roligt ;) Vi ska bo på Scandic, vilket innebär hotellfrukost!! yummie! :D

Idag pratade jag med min ev. framtida hostfamily i Boston, eller mamman ringde idag, pratade ju med pappan igår.
Och de är absolut inget fel med familjen, de verkar verkligen supersnälla osv, men våra intressen går inte riktigt ihop så vi får se hur det blir. Fick även höra att de tyckte jag var väldigt duktig på engelska, så det var ju bra ;) hihi.

För ungefär en timme sen så var jag och hämtade upp Anna Mosell för hon och en annan skulle till Överhärde för att festa. Haha! Hämtade upp dom på köpis och körde dom dit och åkte hem igen.
Så nu sitter jag här med min pepsi, kollar runt på lite sidor och ska snart duscha och sedan hoppa i säng. Upp kl 7 imorron igen. :)

Ska även jobba hela nästa helg, så nästa gång elinpelin festar är jag i Oslo. Får tagga till då. :D
Hörs laterrrrrrrrr :)


even if the sky is fallen down...


Kommentarer
Postat av: Linda

Och saknar dig elinpelin!!! Får komma och hälsa på snart :) Puss!



(oslo??? boston??? pepsi?? pratar vi aldrig haha)

2009-11-12 @ 01:47:01
URL: http://felindas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0