MATCH #1

Blev en riktig slappisdag, vad har jag gjort idag? -Ingenting!!
Mamma ringde och väckte mig kl 12.. Haha! Drog mig upp ur sängen och åt lite frukost, efter det fixade jag videon som jag måste göra (som INGEN av er någonsin kommer att få se!) haha möjligtvis Linda.. men då är det ofrivilligt ;) Efter videofixet så kom mamma och Anna hem, de hade köpt med sig Thaimat :D yeey! Det var riktigt gott! Senare så laddade jag hem 17 again, som Zac Efron är med i ;) Maha! De gjorde reklam för den när jag var i USA förra året, men sen när den kom till Sverige så har jag bara glömt att titta på den. Så nu var det dags! Den var riktigt rolig faktiskt :D
Sen blev klockan 20.00 och Mammas pojkar började, lika roligt som vanligt ;D Blev att titta på det hemma då Carro var sjuk :/ Hon får krya på sig!!
Iallafall så fick jag en match med en familj i USA för en timme sen ungefär. :) De bodde i South Natick MA, ca 30 minuter från Boston. well well, vi får se vad som händer. Åh, nu blev jag så sugen på USA så jag bjuder på lite pics ;)


Beverly Hills

Skymtar Hollywood-skylten där bakom ;)

Hemma hos Janne i Bel Air och solar :D

Santa Monica :D

Down town LA

NBC, studion hos Tonight show with Jay Leno :D

Universal Studios! :D usch vad roligt jag hade där!
Fruktansvärt hur mycket jag saknar det! :/
Borde gå och sova snart, jobb imorron 13-20, sen heela helgen också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0