Kind a worried..

Har varit riktigt orolig för Simba de senaste dagarna, han har sett så himla ledsen ut.. :(
Vår veterinär-Maria gav honom smärtstillande igår, och det verkar faktiskt ha fungerat för idag har han varit mycket bättre och piggare. Soo that's good so far. :) Love you! Bästaste vovven ever


New Moon var iallafall riktigt bra! Mycket bättre än vad jag hade förväntat mig :)
Här om dagen var jag och Linda på stan och åt lunch på Nian, så när vi sitter där märker jag att det är en gubbe som står och kollar på oss..Bryr mig inte mer om det utan fortsätter som vanligt bara. Efter en stund kommer han fram och säger: "Ursäkta, men vad är ni förnå? Vad gör ni?"
Haha jag och Linda bara kollar på varandra och bara: "Eeeeh, sitter och äter..?"
Han: "Men ni måste ju göra nånting?? Är ni modeller? Sjunger ni?"
Hahaha! Han berättade själv att han hade varit nån typ av fotograf tidigare men fick sluta pga av hans alkohol problem :p Sen satt han och berättade hur vacker Linda var, och jag fick knappt titta pga hans håll pga av min blick?? Haha helt weird! De satt 2 tjejer vid bordet bredvid, de bara satt och garva!
Sedan berättade han även att han hade åkt i samma bil som Amanda Jensen när hon var här.. "WOW".. x) Han tyckte det var skitcoolt, sen om han berättade sanningen eller inte vet man ju inte ;)
Man ska vara med om nått varje dag ;)
Dagen idag har varit lugn, fick min efterlängtade sovmorgon, så åkte jag med Lina till stan för att prata med chefen om lördag, det löste sig bra. Sedan var vi på systembolaget. :) Efter det kollade vi på High school musical 3, den är söt tycker jag :p
Hehe, ska snart iväg och köpa nå skräpmat, sedan blir det titta på hockey på tv :) Djurgården-Brynäs, blor nog roligt och hoppas att det går bra! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0