Julfest och bockinvigning

Igår jobbade ju både jag och Lina hela dagen fram tills 18.30, och Brynäs spelade igår hemma mot Luleå vilket innebär att alla i kassan på Maxi ska ha Brynäströjor på sig. Jag var tvungen att tigga till mig en också :D Fina!
Iallafall, efter jobbet så åkte vi hem till Lina, duschade och gjorde oss klara och förfestade lite innan vi fick skjuts av  Linas kompisar till Gasklockorna där det var julfest!
Var andra företag där också, men det var Maxi som höll ställningarna ;) Vi kom dit runt 21.30, resten av kvällen har jag ingen tidsuppfattning av :) Haha! När Gasklockorna stängde så tog jag, Lina, Niclas, Anna, Erika och Anna (?) en taxi till Heartbreak och dansade massa :) Vi måste ha kommit dit i bra tid iallafall för vid halv ett kunde de inte släppa in mer för det var proppat med folk där!
Det var en riktigt rolig kväll! :D
Vaknade vid 11.30 idag, och det har vart en riktigt seg dag! Vart hemma och degat bara sen var jag och pappa in och kollade på när de invigde bocken med Linda och Carro också. :)
Det här med bocken känns ganska töntigt egentligen, men det är ju tradition och även fast det är kallt ute nu så tar sig så många ut till slottstorget ändå för att se bocken och alla fyverkerier. Det är mysigt :)


Bild från GD.se
Brynäs vann förresten igår med 4-3 efter sudden :)
Idag blir det en riktigt lugn kväll hemma. Ska ladda upp bilderna från igår också, blev inte så många. Men några iallafall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0