Ja, det snöar..

Så nu behöver jag inte säga nått mer om snön, det är så tråkigt och kallt bara :p

Anyways.. Igår var jag ledig! Sov till 11, tog det lite lugnt innan jag åkte till Lina på Söder, Anna kom också efter en stund så satte vi oss för att kolla på Gossip Girl. Jag själv hade aldrig sett ett enda avsnitt av det och var väl inte så intresserad, men igår började vi att kolla från allra första början! :) Efter ett avsnitt kom jag på att jag inte hade ätit nått så vi drog till Donken. Var in på Cubus en snabbis också och när vi kommer ut därifrån så träffade vi på Johnny som är väktare på Maxi :) Fortsatte hem till Lina igen, vi hamnade framför datorn en stund och lyssnade på gamla låtar :D Exempel som Exellence, Robyn, Ateens, Aqua, Daddy DJ och massa massa andra låtar! Haha! Sedan fortsatte vi kolla på några avsnitt av Gossip.
Efter ett par timmar blev vi chips-sugna, vi åkte till Willys (de hade inga beachips!! :O ) köpte med chips, dip och läsk hem. Precis när vi parkerat bilen så kom Ida också, så satte vi oss framför Gossip igen. Var hemma vid 23.30 ungefär. Så det blev en heldag med Gossip Girl! I like it :) Det blev en riktigt rolig dag iallafall =)
-Idag vet jag inte riktigt vad som händer, vi hade ju planerat att se Mammas pojkar hemma hos Carro ikväll, men hon var tydligen sjuk så vi får se om hon blir bättre tills ikväll, annars får man hitta på nått annat.
Det blir jobb hela helgen iallafall, jag har börjat bli lite förkyld nu de senaste dagarna, hoppas det inte blir värre bara!
Näe, nu ska jag göra lite viktiga saker här hemma. ♥

Kommentarer
Postat av: johnny

men du den där stora starka vakten men även den snälla söta :)

2009-11-05 @ 22:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0