HALLOWEEN 2009

Igår var det 31 oktober och Halloween.
Själva dagen var ganska seg, jobbade 8.30-18.30, men det gick bra ändå. Jag och Lina underhöll oss under dagen. :p När jag slutat kom Susa förbi så åkte hon och jag till Carro i Andersberg, så var hon inte hemma när vi kom! :o Fick gå in till Linda en snabbis så vi inte skulle frysa där ute ;)
Sen hem till Carro, jag hoppade in i duschen direkt (stank korv om mig ju! Haha) och Carro och Hanna gjorde lite mat. Linda, Elin och Millan kom också, sen när alla gjort sig klara åt vi tacos :D Riktigt gott!
Efter det satte vi oss i vardagsrummet och spelade spel och förfestade. Lite senare kom Gustaf och Viktor också, pratade lite minnen och kollade lite kort från Alanya. Haha!
Efter 23 åkte vi ner på stan och gick in på Goya. Det blev en riktigt rolig kväll! =) Här är lite bilder från kvällen;



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0