Gävlebocken 2009

Kom på att när jag åkte på stan idag så höll de på att bygga upp bocken. Är det bara jag som tycker att det är självklart att den SKA brinna, annars är det ju inte roligt? :p Den såg iallafall väldigt tråkig ut nu, utan snö..
Typ så här;


=Jättetråkig! Det ska vara antingen..

så här, eller..

SÅ! Haha, missförstå mig inte nu, den ÄR fin osv, men typ dagarna efter jul eller nått borde den brinna ner! :p Iallafall efter nyår. Påtal om nyår så har jag ingenaning om vad jag ska göra eller vart jag ska vara! Men det får visa sig eftersom ;) Julfesten på lördag blir nog riktigt rolig iallafall! Jag och Lina kommer att komma senare eftersom att båda jobbar till 18.30. Då blir det hem till henne efteråt för att duscha, fixa och förfesta. Sedan iväg till jobbar kompisarna. :p Och Brynäs förlorade med 5-2..surt, men nya tag på lördag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0