En dag med Lina :)

Igår åkte jag till Lina efter jobbet, vi började kolla på Seven Pounds, men vi fattade inget av den, så vi drog igång Gossip istället :D Kom hem vid 01.30 och slocknade så fort jag la mig i sängen. Igår kom vi på att vi skulle åka skridskor idag också, haha! Jag ställde klockan på strax före 9, och gick upp och åt frukost då. Sen vid 10 åkte jag och hämtade upp Lina, vi åkte till Maxi för jag hade fått för mig att de hade billiga skridskor där.. Visserligen var de billiga, men bara i storlekarna 26,27,28 + 44,45,47 och inget där emellan! :o Så det sket sig ju..
Vi åkte till Intersport också, men jag kände att jag kan göra något bättre med de pengarna än att köpa skridskor för 500 kr. Sååå.. vi åkte till MAX istället :D Haha, det var minst lika bra!


På Intersport. elin: "amen det är ju amerikanska storlekar!!" Öppnar och får fruktansvärt små skridskor xD Haha! Vilken miss ;)

På Max, Orginalmål of course :D

Efter Max åkte vi till Testebovallen iallafall, utan skridskor ;)

Vi var lite sneaky och var ute på isen iallafall :p

Råkade lämna fotavtryck.. Haha!

-

Lina hittade en "bur"  i Strömsbroskogarna ;)

Söten :D
-Efter vi kommit hem, degat framför datorn ett tag så satt vi oss framför Gossip Girl igen, kollade klart på hela säsongen och någonstans i mitten där hann vi med att köpa Kinamat också. Pratade även med familjen i Boston..
Jag kom hem för kanske en timme sen, då snöade det..

Ska ner och kika tv nu. Brynäs spelar mot Rögle borta idag, får se hur det gåår :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0