Boston calling

I torsdags var jag ledig! :) Åkte ner till stan vid 12 och åt lunch med Johanna, har ju inte pratat med henne ordentligt sen jag kom hem från första Alanyaresan! Så det var väldigt trevligt att prata om allt :) Vid 13.30 ringde min nya värdfamilj, pratade med mamman då och de verkade jättetrevliga! Ska prata med deras dotter på skype om ett tag :D Blir roligt!
Hur som helst, i torsdags efter samtalet så träffade jag Lina och en till så gick vi till systemet, sedan arbetsförmedlingen, Linas kompis skulle dit och skriva på nått :) Efter det käkade Lina på donken, vi drog hem till henne, slappade ett par timmar innan vi började göra oss iordning inför kvällen..
Anna och Erika kom lite senare också och joinade :D Johnny kom förbi ett par gånger också för att prata lite :)



Erika och elajn

Nyttiga gänget ;)

Resten av bilderna för ingen se :) höhö
Juste! Har en sjukt ful film också, ska lägga upp den senare =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0