daaaaaaaaaamn!

ungefär så kände jag igår.. eller var det i förrgår?
Whatever, blev inget med familjen i Duxbury iallafall så jag går och väntar på en ny familj nu.
Igår var jag ledig, sov halva dagen och tog det lugnt, jag laddade ner The Hungover, blev grymt sugen på att se den igen! :D Så jäkla rolig!
Efter att filmen var slut så käkade jag lite, gjorde mig iordning och åkte till Maxi. Väntade på att Lina jobbade färdigt sen åkte vi hem till henne. Kollade tv typ hela kvällen och gick en promenad. Träffade Johnny och snackade lite skiiiit :) höhö
Sedan gick vi hemåt igen och kollade lite på 2½ men innan vi somnade. Vaknade kl 10 idag, la mig och degade i Linas soffa en timme innan jag åkte och hämtade upp syster, så åkte vi till MAX! :D yummie!
Efter Max så drog jag ner på stan, kollade runt lite, träffade Linda och Carro.. gick runt lite till och sedan till Forex och växlade pengar. Åker ju till Noooooorwaay tonight ;) funfunFUN!
Vårat flyg går 7.20 från Arlanda, tar knappt en timme att flyga :)
Får se om det blir nå blogga därifrån, annars bloggar jag när jag kommer hoome.
Jag som inte ens har börjat packa än... Haha :D



SEE YA ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0