27 november 2009

Sitter och lyssnar på massa låtar från High School Musical filmerna, haha!
Har inte så mycket bättre för mig :)
Idag sov jag till 11.30, det var såååå skööööönT! Efter 13 åkte jag in till stan och träffade Lina, gick runt på stan och tittade efter något att ha på oss tills imorron då det är julfest med icamaxi :p Både jag och Lina jobbar till 18.30 imorron så vi kommer att komma lite sent dit. Vi tänker ta det ganska lugnt och inte stressa innan.

Haha! Kom på att jag hade en jätterolig dröm inatt... Jag, Linda och Carro skulle åka till Thailand med Remi och hans kompis.. Helt weird, men kul ;) Hände massa konstigt :p
Kan ju lägga in lite fler bilder från Norgeresan :)
 
 

yeye, nu ska jag titta på Idol. Tidsfördriv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0