24 november- en månad kvar tills julafton

Nu har jag vart uppe i snart 2 timmar redan. Blev väckt av mamma som sa att jag måste hålla kolla på Simba som inte verkar må så bra :/ Hoppas det blir bättre annars blir det veterinären senare.
Har ingen aning om vad jag ska göra under dagen idag, men det blir väl att ta det lugnt, drar kanske till köpis sen, beror på Simba.
Ikväll ska jag och Carro gå på bio, New Moon ska vi se :) Blir roligt!
Sen så VANN ju faktiskt Brynäs över FBK igår, blev 1-2 efter sudden. Senast de vann över FBK i Karlstad var för 17 matcher sen (7 år!!!!) Helt galet, men sant. Men de klarade det nu iallafall, kul för Läck att det blev en bra match för honom också :)

 


I love you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0