17 november 2009

Hello.

Hela helgen tillbringades på Maxi. Inte alltid skitkul att jobba när alla andra är lediga, men lite pengar blev det ju iallafall.
Just nu vet jag inte riktigt vad som händer mellan mig och familjen i Duxbury, de skulle ha bestämt sig igår egentligen, pratade med mamman i telefonen igår och så sa hon att de skulle bestämma sig idag istället. De har förmodligen en annan tjej som de också pratar med, så vi får väl se hur det går.
Ringde Cultural Care i Stockholm idag och pratade med dom, så nu får vi se helt enkelt. Även om jag har en bad feeling about it..
Idag sov jag till 11.15, it was niiice! Riktigt skönt att sova ut riktigt eftersom jag inte fick göra det ihelgen :)
Börjar jobba 16.00 idag, vilket innebär att jag missar matchen i Läkerol idag :/ Jag har inte vart på hockey på skitlänge nu ju! Brynäs spelar iallafall mot Modo, dags för en seger nu va? ;)
På fredag åker jag och Carro till Oslo, blir nog riktigt roligt!
-Nu ska jag äta mat. Korv och makaroner? x)

wish me luck today.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0