11 november

Hello.
Tänkte bara berätta att jag tackat nej till Familjen Stjernfeldt i South Natick, igår hade jag en ny match med en familj från Duxbury, söder om Boston. Mamman mailade mig igår och berättade lite om familjen och skulle förmodligen ringa mig idag. Så vi får hoppas på det bästa :) De hade iallafall en dotter på 13 år, som jag skulle skjutsa runt på massa saker efter skolan osv. De hade en son som är 19 år också, men han pluggade i Ryssland just nu och de hade en vovve :)
Märkte när jag pratade med mamman från den första familjen att min engelska var lite ringrostig, ändå sa hon att den var jättebra.. Haha! Det var ju bra iallafall ;)
Igår gick jag och la mig vid 24, var jättetrött! Så sov jag till 10.30 idag..hehe! Skönt att sova ut eftersom jag inte fått gjort de ihelgen. Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, sitter och kollar på Mitt stora, feta, grekiska bröllop just nu och bloggar samtidigt :p Var längesen jag såg den! Kanske drar till Köpis senare, är grymt sugen på en ny vinterjacka! Vill ha en Canada goose, men de är så satans dyra :/


It's very nice huh? ;)
Fast, jag vill ha en grön! (den vita kommer upp, men man kan välja färg är nedanför :))
Please daddy! (a) Haha!
-Just det, på tal om ingenting så såg jag Paris Hiltons Halloweenkostym hon hade iår, vi körde på nån liknande stil där ;) CUTE!

Ska fortsätta kolla filmen nu :)
byebye 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0