x-men

Var på bio i förrgår med Susa, Stina och Sara. X-men såg vi, och den var faktiskt ganska bra! Hade väl mer eller mindre noll koll på vad X-men var innan. Har inte sett nått av det.. :p Hängde med i filmen iallafall. ;) Inte mycket folk vare där heller, den hade väl premiär typ 1 maj?

Iallafall så närmar det sig lördag, ska bli enormt skönt! Idag var jag och Susa ner på stan och växla lite pengar. Åååh, har börjat tänka på hur mycket jag saknar usa. Har tagit fram mina ansökningspapper om aupair grejen, jag kommer ångra mig om jag inte ens försöker...Ska snacka vidare med Linda och hur vi ska göra. :)
I really miss California.


Åååh, vad jobbigt det är att tycka om någon, så vet man inte vad den andra tycker.. Nää, ska drömma sweet dreams istället ;)

Hejsålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0