24/5

Igår kändes det verkligen som att det var söndag! Så det känns skönt att ha "en extra" dag nu ;)
I fredags stängde jag cafét, Alex och hans polare kom förbi en sväng och hälsade på när jag hade som tråkigast så det var bra. Fick även ett sms från Manne som sa att han skulle komma till Gävle den kvällen med Daniel för att ha någon föreläsning dagen efter. Så jag drog hem, fixade, bytte om osv och sen drog jag till Susa och vidare in till stan. Gick till Scandic, där de skulle bo, satt och väntade lite i lobbyn på Manne och Daniel. Var typ ett år sedan jag träffade honom sist, så det var roligt. =)
De skulle packa upp och så, jag och Susa gick hem till Sofie, där Sara också var, så vi började förfesta lite och sjunga sing star ;D Haha! Sjukt roligt. Efter kanske en timme kom Manne också, han hängde med oss till HeartBreak. Var faktiskt ganska mycket folk ute trots att det var helgen före löning, så det var skoj. =) Träffade massa roligt folk, fick också gratis öl..^^ thnx! Haha!
Gjorde ett stopp på Subway innan vi tog bussen hem, det satt väldigt fint! Satans gott! :D
Igår så fick jag guida Manne och Daniel ut ur Gävle, de hittade inte xD Efter det så ringde jag Susa, så drog vi ner på stan och fikade, eller jag åt väl lunch, men iallafall..på Java var vi. =) Helt nice! Vi köpte glass och gick upp på taket på byggnaden där bland annat Goya är. Och även Susas jobb ;) Vi filosoferade lite om vädret och snackade.. ;)

Vi åkte vidare med bilen till Biltema, Jula och Citygross för att kolla in de nya affärerna. Ingen jättegrej tyckte jag iaf. :p

Skjutsade hem Susa och drog hem till mig för att käka.. vi grillade! mumms! =) Love it.

Efter det åkte jag till Susa igen, Sara kom också.. så funderade vi på vad vi kunde göra.. " Vi åker och kidnappar Sandra!!!" Hahaha, sagt och gjort.. vi ringde Sandra som var ute på promenad.. vi spanade på deras hus en stund innan de kom.. Så fick vi med henne i bilen ;D "Jag trodde du var en badring.." HAH! Det var sjukt roligt i början, men sen ville inte Sandra hänga på oss, så då blev det inte roligt längre... Dumpade av henne och åkte in mot stan och till MysFredde.. Han blev glad när vi kom och våldgästa, satt där och snacka ett tag.. sen bestämde vi oss för att dra till Thomas. Blev kvar hos honom i mer än 2 timmar. Jag råkade somna i soffan.. oops.
Jag kom  hem vid 01 inatt, helt okej lördagkväll! :D  Idag ska jag väl bara ta det lugnt, ska nog till köpis snart och kolla lite.



Jag saknar Mallis och alla människor vi träffade! Sjukt roligt var det! =)

Kommentarer
Postat av: fredrik

Kul! här blir man offentligt uthängd och förnedrar på en Internetblogg tydligen:( Men mer våldgästning, sånt upskattas alltid. Vi lär jobba på mitt alias dock, mysdagarna äro över, så vi får hitta nått som speglar mitt nya tuffa jag bättre :P



Kul blogg förresten, hade precis förträngt att den där norrmannen ens existerade så blir man brutalt påmind igen :( kommer må dåligt resten av den här veckan!

2009-05-26 @ 12:46:57
Postat av: elin

haha! ja, vi borde faktiskt hitta på nått nytt namn åt dig.. du kan ju inte vara mysfredde hela livet. :p norrmän är coola ;)

2009-05-26 @ 15:59:31
URL: http://elaaajjn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0