sommar snart? :)

Igår var det kanske hur fint väder som helst! Världens sommarfeeling, love it!
Jag var med Sandra och Jonas på stan igår, de båda skulle tatuera sig, så jag ville hänga på och kolla. Eller, Jonas hade redan gjort det när jag kom, så vi väntade på Sandras tid kl 14, så vi drog och käkade lite innan på Nian och kollade lite affärer. Var så glad att jag äntligen fått min lön igår, den behövdes verkligen :p Blev ett par nya linnen =)
Blev väldigt sugen på att tatuera mig när vi va där! Men det kostar ju pengar det också... får se när det kan bli av ;) När vi var klara med det så gick vi till boulongern, satte oss vid vattnet och käkade glass. Helt nice! Efter en stund kom Alex och joinade också. Var tvungen att dra efter ett tag för jag skulle jobba kl 17. Trökigt att börja den tiden, men det går :)

Idag var jag ledig och sov till 11. Mycket skönt! Har inte gjort så mycket idag, träffade Sandra inne i fba och åt glass och la oss på stora bryggan och snackade. Det var riktigt varmt idag på förmiddagen, nu äre mulet..
Har börjat kolla lite på utlandsresor.. igen!! Haha! Vill jättegärna åka igen. Niclas på jobbet åker till Mallis nu på fredag, tror ni jag är avis eller?!
Mmm... förövrigt skulle jag verkligen behöva städa mitt rum, jag överdriver inte när jag säger att det ligger kläder över hela golvet! Helt galet..
Ska ta och börja städa kanske...?


The Simpsons


 

Haha dom är äre inte alla som har träffat ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0