MALLORCA!

Yes we are here. :)
Kom ju fram pa lordagen.. typ vid 14 kanske.. Da kollade vi runt lite i omradet osv.. kopte det mest behovliga.. dricka osv. :P Haha, bada 2 somnde mellan 17-18 och sen sa sov vi till typ 09 dagen efter!! :o haha stort lange, men vi var trotta. :) Igar lag vi vid poolen och slappade mest. Sedan blev det en strandpromenad till hamnen, det ar jattelangt att ga! Men gick dit och tillbaka, valdigt fint. :)
Igar pa kvallen sa at vi middag pa hotellet, ena bartendern trodde jag var 15 (??!!!) haha han va sjalv 19, men sag faktiskt yngre ut. Fick en 3 rattersmiddag. Det ar asdyrt har forresten! At lunch pa hotellet igar och den kosta lite mer an 100 kr! Helt galet..
Snackade lite mer med folket som jobbar har och sen gick vi och la oss. Blev ganska tidigt, typ 24.. "Jag ska fixa vip at er..!" hehe ;)

Idag borjade dagen ocksa med slappande vid poolen. Frukost blev det ocksa, men dock fixade vi den sjalva den gangen. =) Sen har vi vart i hamnen idag igen, lag pa stranden och solade ocksa. Superskont vader!! =D Jag triiiiiiiiiiiiiiivs!
 Har haft en liten siesta har nu.. far se vad som hander ikvall =)

Kommentarer
Postat av: lillasyster

HAHA!! trodde han att du va 15?? omg asså fast det är klart folk här hemma tror att jag är 14 åxå menmen!! är man liten så är man hehe

2009-05-11 @ 18:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0