Days come and goes

Nu har jag jobbat 2 dagar sedan jag kom hem, gått helt ok! Igår öppnade ju City Gross också, jag stog i bil kö för att komma dit! Helt galet. Innan jobbet igår så var jag med Jonte på stan, vi käkade lite på Nian och snacka massa. :)
Träffade Maria från Hälsingland också, hon gick vilse! Haha, hon skulle gå från typ tågstationen till Nian, men gick en omväg till Polhem?! xD Crazy.. Gävle är väl inte så svårt att hitta i? :p
När vi hittat på henne så gick vi och fikade på nya Waynes på stan, sedan kollade vi runt massa på HM innan jag var tvungen att dra mig till Maxi.
Idag och imorron är jag ledig! Riktigt skönt, fast idag har jag inte gjort så mycket alls, vart i Sandviken och krånglat med bilen och legat och solat lite faktikst :).. Ikväll blire förmodligen fest! Hänger väl på Linda och de andra, så det blir nice. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Linda Fe `??

2009-05-20 @ 16:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0