can´t sLeep

Jag borde gått och lagt mig för länge, länge sedan.. Men jag kan inte sova! Tänker såklart på resan, haha, jag har ställt mitt alarm på 02.30.. typ 1.30 h kvar tills dess.. höhö!
Har faktiskt försökt sova.. Sitter och lyssnar på Rihanna nu.. good stuff. Tekniska elinpelin har vart i farten igen, försökte som så många gånger förr fixa in musik på min ipod, men jag fattar inte hur man gör?!?!!? x) enormt kass på sånt.. någon borde lära mig :)

Resan är inte det enda jag tänker på.. hmm, får tänka över vad och hur man säger saker osv under veckan på Mallis ;) Hahah!
Märker att min text inte är så ihophängande.. skit samma. =)

Efter jobbet var Alexx Eldis här en sväng. Kollade hockeyn, Sverige losade med 3-1 tror jag det var mot Kanada. i knew att de skulle förlora.



Nää, ska kanske försöka sova lite.. Är fan inge trött alls! Trots att jag har jobbat 12 dagar i sträck nu, men jag är väl bara övertrött antar jag. :) Härligt med lite ledighet iallafall.
07.30 går vår flight till värmen ;)
MALLORCA HERE WE COME!
See ya! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0